Laserbehandeling Laserbehandeling

Laser Genesis huid therapie

Laser Genesis behandelt:

• Fijne rimpeltjes
  • Diffuse roodheid in het gelaat
  • Littekens door acne
  • Recente littekens op het lichaam
  • Verandering door zonneschade waardoor je een gezonde uitstraling krijgt

Het is een veilige, natuurlijke en effectieve behandeling.
De behandeling is niet pijnlijk en kan zelfs ontspannend aanvoelen. Tijdens de behandeling kan je verwarming van de huid gewaar worden.

Toestel voor de behandeling van de Laser Genesis huid therapie

Wat is diffuse roodheid?

Dit is het optreden van algemene roodheid. Het wordt veroorzaakt door verwijde haarvaatjes. Meestal worden de neus, voorhoofd en wangen getroffen. Diffuse roodheid gaat vaak gepaard met een aandoening die rosacea heet en kan erfelijk zijn. Laser Genesis helpt uw uiterlijk door deze aandoening voorzichtig te behandelen en te doen verminderen.

Wat zijn de te verwachten resultaten?

In een reeks van vier of vijf behandelingen kan Laser Genesis helpen de jeugdige glans en uitstraling van de huid te herstellen. De individuele behandelingsresultaten zijn subtiel, maar het totale effect van meerdere behandelingen kan opmerkelijk zijn. Gemiddeld zijn er vier tot zes behandelingen nodig om optimale resultaten te behalen. Alle patiënten verschillen wat betreft hun conditie en behoeften.

Wat zijn de mogelijke bijwerkingen?

De meest voorkomende bijwerking is lichte roodheid die binnen enkele uren na de behandeling verdwijnt. De meeste mensen ondervinden dit echter niet.

Laser Genesis behandeling van het gelaat